Wednesday, June 29, 2011

Inspirations of a Fashionista

Hey Everyone! How is your day going so far? Here's a link to my other blog : Inspirations of a Fashionista which was actually my first blog. At the time I was fresh piece of meat in the blogosphere so I tough it would be better for me to create my Blog via Tumblr (as it is easier to manage than Blogspot).
Hope it will inspire you as much as it inspires me!

Salut Tout le monde! Vous passez une bonne journée? Voici un lien qui vous mènera tout droit vers mon autre blog: Inspirations d'une Fashionista, qui était d'ailleurs mon premier blog, c'est pourquoi j'avais à l'époque préféré le créer sur Tumblr (bien plus facile à gérer que Blogspot, donc parfait pour débuter).
J'espère qu'il vous inspirera autant qu'il m'inspire!

                          
                                                                  XXXO

No comments:

Post a Comment