Monday, May 16, 2011

The Edge of Glory

Hey Hey Everyone! How have you been?!
I've just been enjoying my life as a Free man, I swear I forgot how amazing this feeling was!
Hope life's not treating you too bad, and to my fellow students: Hope you'll survive the exam sessions.
Here's some pictures of Saturday night...

Salut à tous! Comment allez-vous?!
Moi je n'ai fait que savourer chaque instants de ma nouvelle vie d' "homme libre" si j'ose dire! J'avais oublié à quel point c'était agréable de ne juste rien faire! J'espere que tous se passe bien pour vous tous. À tous mes amis étudiants: Bonne chance pour vos examens!
Voici quelques photos que j'ai prises Samedi soir...

Let me introduce you to the beautiful Nicole aka Sweden's national Kim K / Snooks ! Here's Nicole 's Blog.

Laissez moi vous présenter Nicole, notre Kim K. / Snooks version Suédoise! Voici le Blog de Nicole .


Nicole, Mariann, Binta & Haydée



Moi


Leather jacket -  Zara
Shirt - Primark
Shorts - New Look
Boots - Zara
Bag - Marc by Marc Jacobs


Nicole & I




Last but not least, I've been obsessed with this song for a few days now: Gaga's "Edge of Glory"

Je vous quitte sur une note musicale, voici la chanson qui m'obsède depuis déjà quelques jours: Lady Gaga "The Edge of Glory"





XXXO




No comments:

Post a Comment