Friday, May 6, 2011

3, 2, 1.. START!

So I guess this is where it all begins! Hey everyone, I'm Sandra, 20 years old,  PR student, Fashion Worshiper, Music addicted and much more!  I've been thinking about it for ages and today I finally got the guts to start a "real" blog!   I hope you'll appreciate it...
Ta Ta!


Alors c'est ici que tout commence! Salut à tous je m'appelle Sandra, j'ai 20 ans, j'étudie les Relations Publiques, je suis fanatique de Mode, passionnée de musique et bien plus encore! Après une longue reflexion, j'ai enfin pris mon courage à deux mains et décidé de commencer un "vrai"  blog! J'espere qu'il vous plaira...
Ta Ta!










                                                    


                                                                           Jacket - Zara
                                                                           Top - H&M
                                                                           Skirt - Zara
                                                                          Bag - Chanel
                                                                     Ballerinas - Topshop
                                                                 Sunglasses - Anthropologie

2 comments:

  1. I love your blog & style :) you're just too fab!

    Bisous,
    Step on my Heelz

    ReplyDelete
  2. OMG! Thank you so much I'm very flattered!! I just checked your blog and I really loved it!! Followed! Bisous

    ReplyDelete